poniedziałek, 17 marca 2014

Neymar




Cześć! I co tu mogę napisać? Chyba tylko tyle, że te małe marzenia się spełniają. Moje własnie było dziś w skrzynce. Tego piłkarza chyba nie muszę przedstawiać nikomu. Neymar!!! Od wczoraj chodziłem rozkojarzony, ponieważ spodziewałem się listu z Barcelony po tym jak inny kolekcjoner dostał w piątek odpowiedź od gwiazdy Blaugrany. Czekałem tylko 18 dni i otrzymałem 3 moje podpisane zdjęcia.Wysyłałem IRC, ale z tego co wiem nie jest to konieczność. Pisałem na prywatny adres, którego nie podam. By go zdobyć musiałem poświęcić autograf Davida Luiza, więc mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Dziękuję pewnej osobie za pomoc w zdobyciu tych grafów. Miałem nic nie wymieniać, ale poświęcę środkowe zdjęcie. Ostrzegam tylko, że nie będzie ze mną łatwo.
Są to zdecydowanie najcenniejsze autografy w mojej kolekcji. Od dzisiaj lubię poniedziałki!

22 komentarze:

  1. Gratuluję !! świetny autograf !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło czytać o takich sukcesach :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulację !! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę,że opłacało się czekać :) Znakomity piłkarz.Gratulacje ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki :D widzisz jednak marzenia się spełniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię go, ale autogrfa jak najbardziej cenny :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. wooooow :D Gratuluję!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Co yo IRC a adres prywatny do Neymara ??? Czy do czego .. Zazdroszcze xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IRC to kupon ktory na poczcie mozna wymienic na znaczki bo u nas nie ma znaczkow np z Brazylii i wtedy zamiast naklejac znaczek na koperte zwrotna wkladasz tam kupon IRC :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź :)

      Usuń
  10. A ztym IRC tok co ide na poczte i mowie prosze kupon irc ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałeś na adres z Barcelony?

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczne gratulacje :) Fantastyczne i cenne autografy. Serdecznie zapraszam do mnie w wolnym czasie, dzisiaj Łukasz Piszczek.
    http://autografywiktorii.blogspot.com/2017/02/61-ukasz-piszczek.html

    OdpowiedzUsuń