piątek, 18 sierpnia 2017

Sandro Ramírez


Dziś autograf wychowanka Barcelony, a obecnie zawodnika angielskiego Evertonu - Sandro Ramireza.

Hiszpan w "Bordowo-Granatowych" barwach rozegrał 17. spotkań i zdobył w nich 2. bramki, czym niestety nie podbił stolicy Katalonii i przeniósł się do Malagi, gdzie 14. bramek w 30. meczach poskutkowało przenosinami na wyspy.

Autograf złożony jest markerem na matowym zdjęciu standardowych wymiarów 10x15cm i pochodzi z wymiany. Został on zdobyty podczas Mistrzostw Europy U-21, które rozgrywane były w naszym kraju.

Nie muszę chyba mówić, że jako kibic Barcelony bardzo cieszę się, że ten podpis dołączył do mojej kolekcji, choć co do tego kibicowania, to po ostatnich "wyczynach" Barcy zastanawiałem się czy nie rzucić tego wszystkiego i nie wyjechać w Bieszczady, ewentualnie zacząć kibicować Termalice.
Takie to już jest życie kibica Barcelony, która w zarządzie ma debili, a do tego jeszcze kilku na boisku. Wcale nie mam tu na myśli Ter Stegena (a właśnie, że mam), który jeszcze chyba nie wrócił z wakacji i postanowił zawalić KOLEJNĄ bramkę. Ja rozumiem, że strzał Asensio był genialny, ale od bramkarza wymaga się choć podjęcia próby interwencji, a ten stał jak Pałac Kultury w Warszawie, ale oczywiście winnych porażki jest więcej, w tym świetnie grający Real Madryt oraz .................................................................................................................................................................................................................................................................. zarząd. W miejsce kropek wstawcie niczym w szkole na sprawdzanie z polskiego przymiotniki określające zarząd Barcelony, gdyż ja z powodów cenzuralnych nie chcę tego robić, a mam ich dosyć sporo. 

I nie chodzi tutaj o przegraną z Realem, gdyż to da się jeszcze przeboleć, ponieważ podopieczni Zidane'a na wygrane trofeum w pełni zasłużyli, aczkolwiek najbardziej boli perspektywa pozytywnej przyszłości, której obecnie nie ma...

#BartomeuDimiteYa

7 komentarzy:


  1. Gratulacje :)
    Zapraszam na mojego bloga.
    http://pabloautographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie na nowy post https://mojapasjasportaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, choć nie jestem fanem Barcelony to szczerze współczuję temu klubowi, zarządzają nim ludzie nie mający wielkiego pojęcia o piłce. Mam nadzieję, że powróci jeszcze ta legendarna Barca, postrach Europy.
    http://cavronautographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń