piątek, 20 października 2017

GKS Katowice

 Piotr Mandrysz

 Piotr Mandrysz

 Janusz Jojko

 Dawid Plizga

Dawid Plizga

Dawid Plizga

Armin Ćerimagić

Wojciech Kędziora

Wojciech Kędziora

Wojciech Kędziora

Oktawian Skrzecz
Oktawian Skrzecz

Łukasz Zejdler

Lukas Klemenz

Jakub Yunis

Ostatnimi czasu podczas zbierania autografów niestety mam trochę pecha do pogody, a dokładniej do deszczu, który zaszczycił mnie swoją obecnością również podczas, gdy po meczu Stali Mielec z GKS-em Katowice postanowiłem zebrać podpisy od drużyny przyjezdnej.

Niestety z Mielca do Katowic nie jest daleko, w związku z czym podopieczni Piotra Mandrysza zrezygnowali z noclegu w hotelu, więc zbieranie "pod dachem" nie było możliwe.

Całe szczęście zawodnicy byli wyrozumiali widząc spadające na zeszyt krople i autografy składali mi wewnątrz autokaru, lub w...luku bagażowym.
Niestety czasem i to nie pomagało, co widać po fotkach, w związku z czym zbierania "Gieksy" w następnym sezonu nie odpuszczę. Mam jednak nadzieję, że pogoda będzie wtedy nieco lepsza...

3 komentarze: