środa, 11 października 2017

PGE VIVE Kielce

 Talant Dujshebaev

 Talant Dujshebaev

 Talant Dujshebaev

 Talant Dujshebaev

 Mariusz Jurkiewicz

 Mariusz Jurkiewicz

 Mariusz Jurkiewicz

 Michał Jurecki

 Alex Dujshebaev

 Alex Dujshebaev

 Alex Dujshebaev

 Alex Dujshebaev

 Uros Zorman

 Uros Zorman

 Darko Djukić

 Darko Djukić

 Manuel Strlek

 Manuel Strlek

 Blaz Janc

 Blaz Janc

 Blaz Janc

 Blaz Janc

 Marko Mamić

 Marko Mamić

 Mateusz Jachlewski

 Mateusz Kus

 Mateusz Kus

 Bartłomiej Bis

 Bartłomiej Bis

 Julen Aginagalde

 Julen Aginagalde

 Julen Aginagalde

Julen Aginagalde

Regularnie, przynajmniej raz w sezonie zbieram podpisy od zawodników kieleckiego zespołu, i chyba nigdy mi się to nie znudzi, gdyż co roku szeregi PGE VIVE Kielce zasilają najlepsi gracze na świecie.

Tym razem nowymi zawodnikami od których miałem przyjemność zebrać podpisy byli: Alex Dujshebaev, Blaz Janc, Marko Mamić oraz Bartłomiej Bis.
Oczywiście nie był bym sobą, gdybym nie powiększył swojej kolekcji o kolejne autografy "starych" graczy, i tak oto na wymianę trafią nastepne ciekawe fotki, więc zapraszam.

Jeszcze nie tak dawno takich zawodników jak Sławek Szmal, Michał Jurecki, Karol Bielecki, Mariusz Jurkiewicz, czy też Mateusz Jachlewski mogłem oglądać tylko w telewizji, a dziś dzięki mojej pracy mam okazję podziwiać ich z bliska, a nawet być z niektórymi na "Ty". 
Piłka ręczna to bez wątpienia niesamowita przygoda w moim życiu i mam nadzieję, ze będzie ona trwała jak najdłużej, gdyż to co robię to nie tylko praca, ale i hobby, które uwielbiam.

7 komentarzy: