poniedziałek, 4 grudnia 2017

MMTS Kwidzyn

 Bartosz Dudek

 Bartosz Dudek

 Krzysztof Szczecina

 Kamil Krieger

 Kamil Krieger

 Marek Szpera

 Michał Potoczny

Maciej Mroczkowski

Nie tak dawno jeśli na moim blogu gościła piłka ręczna, to w rolach głównych występowali zawodnicy THW Kiel, Flensburga, czy też Veszprem. Czas jednak zejść na ziemię i zaprezentować autografy z rodzimej ligi. Padło na MMTS Kwidzyn.

Zespół ten od lat należy to czołówki polskiej PGNiG Superligi i regularnie zajmuje miejsca w pierwszej piątce. MMTS był wzorem do naśladowania dla innych klubów jeśli chodzi o stabilność, głównie ta finansową. Niestety ostatnio gruchnęła wiadomość jakoby klub miał problemy. "Jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kasę".
Zawodnicy ponoć dostali wolną rękę w poszukiwaniu nowych klubów, lecz jak na razie na zmianę barw zdecydował się tylko jeden z nich.
Mam jednak nadzieję, że wszystko skończy się dobrze, gdyż jeszcze nie tak dawno "moja" Stal Mielec również była w podobnej sytuacji. Mimo to udało się wyjść na prostą i tego samego życzę podopiecznym Macieja Mroczkowskiego.

Wracając jednak do podpisów, to zebrałem je dzień przed meczem, kiedy to ekipa z Kwidzyna rozpoczęła trening tuż po nas. Dla mnie było to bardzo wygodne rozwiązanie, gdyż w trakcie spotkania mam nieco inne obowiązki, w związku z czym następnego dnia mogłem zająć się tylko nimi.

Zapraszam Was do zakładki wymiana, gdzie tradycyjnie już przybędzie kilka grafów.

5 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: https://grafkamil.blogspot.com/2017/12/257-aleksandra-jagieo.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje.
    Swoją drogą, szacun dla szczypiornistów za "lojalność"

    https://autografy-adriana-arka.blogspot.com
    www.autographs-f1.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/12/408-dennis-bergkamp.html

    OdpowiedzUsuń