poniedziałek, 18 grudnia 2017

Trefl Gdańsk

 Andrea Anastasi

 Andrea Anastasi

 Mateusz Mika

 Mateusz Mika

 Mateusz Mika

 Wojciech Grzyb

 Wojciech Grzyb

 Wojciech Ferens

 Wojciech Ferens

 Artur Szalpuk

 Artur Szalpuk

 Artur Szalpuk

 Artur Szalpuk

 Damian Schulz

 Brad Gunter

 TJ Sanders

 TJ Sanders

 TJ Sanders

 TJ Sanders

 Daniel McDonnell

 Patryk Niemiec

 Szymon Jakubiszak

 Michał Kozłowski

Maciej Olenderek

Trefl od lat utrzymuje się w czołówce polskich klubów siatkarskich, a przed sezonem gdańszczanie dokonali znaczących wzmocnień, co zapowiadało walkę o najwyższe cele.
Niestety przed startem rozgrywek gruchnęła wiadomość iż ze sponsorowania klubu wycofuje się wieloletni sponsor - "LOTOS".
Klub stanął tym samym nad przepaścią, i mówiło się nawet o niewystartowaniu w rozgrywkach. Cała sytuacja skończyła się jednak nieco bardziej pozytywnie i Trefl Gdańsk przystąpił go rozgrywek Plus Ligi.

Już po raz drugi miałem przyjemność zbierać podpisy od tego znakomitego zespołu. "Mój pierwszy raz" możecie zobaczyć klikając -----> tutaj.

Tym razem niestety nie znalazłem czasu, aby tak jak ostatnio w Rzeszowie zjawić się na treningu poprzedzającym dzień meczowy, w związku z czym zbieranie zaplanowałem tuż po zakończeniu spotkania.

Nie powinno dziwić, że kibicowałem gospodarzom, czyli Resovii, lecz wiedziałem również, że w razie zwycięstwa gości Ci będą w dobrych humorach na rozdawanie autografów, więc jeśli wygrają to płakać nie będę.
Tak też się stało, a najbardziej rozpromieniony był były szkoleniowiec naszej reprezentacji - Andrea Anastasi, który po podpisaniu kilku zdjęć i zrobieniu wspólnej fotografii stwierdził, że na pewno jestem jego największym fanem...nie zaprzeczyłem! :)

Zapraszam Was do zakładki wymiana, gdzie znalazło się sporo nowych grafów, w tym te, które widzicie powyżej.

5 komentarzy: