wtorek, 6 marca 2018

Miguel Palanca


Bohaterem dzisiejszej notki jest zawodnik, którego powinniście kojarzyć z występów w polskiej ekstraklasie w barwach Korony Kielce oraz...no właśnie! Palanca to były zawodnik Realu Madryt!

Co prawda koszulkę pierwszego zespołu "Królewskich" zakładał tylko trzykrotnie, lecz jednym z tych spotkań było starcie z F.C Barceloną!

To wystarczyło, aby w naszym kraju stało się o nim głośno, a podpis Miguela był również pożądany w świecie kolekcjonerów, i nie inaczej było w moim przypadku.

Zanim zdobyłem jednak powyższy autograf, miałem okazję zrobienia sobie wspólnego zdjęcia z byłym zawodnikiem Realu. Zupełnie nieoczekiwanie Palanca pojawił się na meczu piłki ręcznej gdzie PGE VIVE Kielce podejmowało "moją" Stal Mielec. Oczywiście okazji nie mogłem przepuścić, i wspólna fotka stała się faktem. Fotografem był...Dani Abalo, którego wtedy kompletnie nie poznałem.

Nie jest żadną niespodzianką, że wtedy nie miałem ze sobą zdjęcia do podpisania, a graf na wyrwanej kartce z zeszytu, to nie moja bajka. "Co się jednak odwlecze, to nie uciesze" i tak oto podpis trafił do mnie poprzez wymianę!

9 komentarzy: