środa, 28 marca 2018

Zagłębie Lubin

 Bartłomiej Jaszka

 Bartłomiej Jaszka

 Bartłomiej Jaszka

 Bartłomiej Jaszka

 Bartłomiej Jaszka

 Bartłomiej Jaszka

 Bartłomiej Jaszka

 Bartłomiej Jaszka

 Arkadiusz Moryto

 Arkadiusz Moryto

 Arkadiusz Moryto

 Jan Czuwara

 Jan Czuwara

 Jan Czuwara

 Jan Czuwara

 Mikołaj Szymyślik

 Tomasz Pietruszko

 Dawid Dawydzik

 Paweł Dudkowski

 Krystian Bondzior

Anderson Mollino

W dzisiejszej notce powracamy do tematu piłki ręczne, gdyż ja widzicie "na tapecie" są autografy od szczypiornistów Zagłębia Lubin.
Co prawda już niejednokrotnie zbierałem podpisy od tej drużyny, lecz tym razem fakt ten elektryzował mnie podwójnie, gdyż grającym trenerem "Miedziowych" został Bartłomiej Jaszka, którego miałem okazję spotkać po raz pierwszy, w związku z czym na tę okazję przygotowałem aż 8. zdjęć, pomimo iż w kolekcji posiadałem już graf Bartka, ale jak wiadomo, zebrane osobiście są wyjątkowe.

Gdy Zagłębie zjawiło się w Mieleckiej hali od razu podszedłem do byłego reprezentanta naszego kraju, który po podpisaniu wszystkich zdjęć zgodził się również na wspólną fotografię, a dla mnie dodatkowym "handicapem" była możliwość porozmawiania z byłym rozgrywającym min. Fusche Berlin i muszę przyznać, że Bartek to niezwykle pozytywna osoba, która zrobiła na mnie mega fajne wrażenie.

Co do kulis zbierania reszty grafów nie ma się co rozpisywać, gdyż dla mnie bez wątpienia wydarzeniem dnia był fakt, że kolejna z legend polskiego szczypiorniaka mogła zostać "odhaczona" w moim kolekcjonerskim notesie.

Wspólne zdjęcie z Bartkiem i nie tylko możecie zobaczyć klikając -----> tutaj.

Grafy na wymianę zobaczycie zaś -----> tutaj.

4 komentarze: