wtorek, 19 czerwca 2018

Arkadiusz Milik


To już dziś! Polska zaczyna zmagania na Mistrzostwach Świata w Rosji i muszę przyznać, że oglądając spotkania innych reprezentacji nie mogłem się doczekać aż ten dzień nastąpi!

Oczekiwania są oczywiście wielkie, nadzieje ogromne, lecz uważam, że nadmierne pompowanie balonika nie ma sensu. Ja postanowiłem cieszyć się z każdego kolejnego meczu "Biało-Czerwonych" na Mundialu, a czym ich będzie więcej, tym oczywiście lepiej!

Wracając jednak do autografu, to jak sami widzicie jego autorem jest Arkadiusz Milik, czyli strzelec (nie)wyborowy. Podczas EURO "Arkadiuszo" miał tyle okazji, że gdyby je wszystkie wykorzystał, to zapewne zostałby najskuteczniejszym strzelcem w historii Mistrzostw Europy, i to biorąc pod uwagę wszystkie turnieje europejskiego czempionatu.

Mam jednak nadzieję, że Arek na Mundialu pokaże klasę, gdyż jest on jednym z moich ulubionych Polskich piłkarzy i uważam, że ma potencjał aby w przyszłości być jednym z najlepszych napastników na świecie, a kto wie...może i najlepszym.

O 17:00 nasza reprezentacja rozpoczyna więc rywalizację, i mam cichą nadzieje, że Arek dotarł już do Moskwy, a wcześniejsze doniesienia jakoby nie trafił w bramkę na lotnisku nie potwierdziły się...

7 komentarzy: