czwartek, 24 stycznia 2019

Angola

 Filipe Cruz

 Giovany Muachissengue

 Manuel Nascimento

 Gabriel Teca

 Rome Hebo

 Adilson Maneco

 Edvaldo Ferreira

Adelino Pestana

Tzw. "egzotyki" w mojej kolekcji zawsze będą mile widziane, a chyba przyznacie, że autografy od piłkarzy ręcznych reprezentacji Angoli nie są na porządku dziennym.

Jak zapewne wiecie obecnie trwają Mistrzostwa Świata w piłce ręcznej, które rozgrywane są w Danii i Niemczech. Jedną z reprezentacji, która pojechała na mundial była właśnie Angola, która do Mistrzostw przygotowywała się w Polsce, gdzie rozegrała kilka sparingów i tak się składa, że jednym z rywali była "moja" Stal Mielec.


Na spotkanie wybraliśmy się do miejscowości Rzeczyca, która zlokalizowana jest 15 km od spały, gdzie na co dzień mieszkali Angolczycy.
Dla tak małej miejscowości jak Rzeczyca było to nie lada wydarzenie, gdyż do miasteczka przyjechał uczestnik Mistrzostw Świata i zespół z PGNiG Superligi, więc kibiców było sporo.





Po zakończeniu spotkania oba zespoły udały się na wspólną kolację w hotelu w Spale, a ja ten moment wykorzystałem na podpisanie kilku zdjęć.
Zapytacie zapewne czemu miałem ich przygotowanych tylko osiem? Ano dlatego, że o istnieniu pozostałych zawodników grafika google nie miała pojęcia... :D

Pragnę również zauważyć, że zbieranie tych podpisów wcale nie było takie proste, gdyż ciemny kolor skóry, kaptur na głowie niektórych zawodników i nastrojowe światło w restauracji sprawiło, że wszyscy Angolczycy wydawali mi się tacy sami. Ostatecznie jednak misja zaliczona!

W hotelu znalazłem też takie oto cuda.




Co do samych Mistrzostw Świata to Angola jechała tam raczej jako statysta, lecz jakie było zdziwienie wszystkich kiedy w pierwszym meczu turnieju pokonała niedawnych Wicemistrzów Świata - Katar. O randze tej wygranej niech świadczy fakt, że u bukmacherów kurs na Katarczyków był tak niski, że w ogóle nie można było na nich postawić.

Pozostałe mecze w grupie dla Angoli nie były już niestety tak udane i podopieczni Filipe Cruza do dalszej fazy ostatecznie nie awansowali.

6 komentarzy: