środa, 26 lutego 2014

Adam Małysz



Cześć. Dzisiaj w mojej skrzynce długo wyczekiwany list. Jest on od...zresztą, po co będę pisał skoro wszyscy wiedzą. Miałem w planach wstawić coś innego, ale dziś jest konkurs PŚ w Falun, więc jest okazja. Do Pana Adama wysłałem list i kopertę zwrotną ze znaczkiem + 2 zdjęcia na adres: 


Adam Małysz
ul. 1 Maja 48a
43-460 Wisła

Czekałem 110 dni, lecz było warto. Otrzymałem moje zdjęcia podpisane złotym mazakiem. Są to wymarzone autografy, podobnie jak ten Kamila Stocha, który otrzymałem wcześniej.

11 komentarzy:

  1. Ja do Adama Małysza wyslalem takze 2 zdjecia do podpisania...w polowie grudnia..narazie ciagle czekam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję autografu! :)
    Bardzo fajne drugie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci serdecznie! ;)
    Świetne zdjęcie z Kamilem! :D

    Ja jeszcze czekam na odpowiedź od pana Adama ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje!!! Też taki posiadam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :) uuu to coś czuje że Sobie poczekam na moją odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wysłałem rok temu i nadal czekam :/ Gratuluję autografu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :D też wysłałam, coś mi się wydaje że również poczekam :D

    OdpowiedzUsuń