czwartek, 13 lutego 2014

Anna Haag i Emil Joensson




JUSTYNA KOWALCZYK JEST ZŁOTA!!! To wiadome jest od dawna, a dziś po raz kolejny potwierdziła się ta teza. Po Kamilu Stochu w skokach narciarski mamy mistrzynię olimpijską w biegach narciarskich!!! Wielkie gratulacje! 
Dzisiaj na pierwszym planie biegi narciarskie więc i moja notka o tym. Niestety nie są to autografy od naszej mistrzyni, ale są one od Anny Haag, która wielokrotnie rywalizowała z Justyną i w Vancouver zdobyła 2 srebra. Drugi podpis jest od Emila Joenssona, który na igrzyskach w Sochi zdobył już brązowy medal w sprincie stylem dowolnym! Anna jak i Emil są narodowości szwedzkiej. Wysłałem mail i odpowiedź dostałem po 11 dniach. Niestety byłem proszony by nie podawać adresu i tego nie zrobię. Bardzo dziękuję jednak osobie, która pomogła mi w zdobyciu tych autografów.

2 komentarze: