piątek, 29 stycznia 2016

Ander Herrera


   Bohaterem dzisiejszej notki jest hiszpański pomocnik grający w Manchesterze United - Ander Herrera.

Bardzo lubię tego zawodnika i sposób w jaki gra. Gdy swego czasu pojawiła się informacja jakoby miał on zasilić szeregi Barcelony, to bardzo się ucieszyłem, lecz jak widać na plotkach się skończyło. Podobno w każdej jednak jest ziarno prawdy, a po drugie nie wiadomo co przyniesie przyszłość.

Niesamowicie pozytywną cechą tego gracza jest również podejście do fanów. Zawsze ma dla nich czas i regularnie odpisuje na listy, a takie zdjęcia jak to poniżej tylko umacnia nas w przekonaniu, że podpisy są oryginalne i jednocześnie nasuwa się pytanie - dlaczego takich piłkarzy nie ma więcej?!




Podpis złożony jest na matowym zdjęciu o wymiarach 10x15 cm i pochodzi z wymiany.

Jako, że jestem wielkim fanem piłki ręcznej, to nie mogę przejść obojętnie obok ostatnich wydarzeń, czyli meczu Polska - Chorwacja i tego co działo się po nim.
Bez wątpienia brak awansu do półfinału i tak druzgocąca porażka była ciosem dla nas wszystkich, tym bardziej dla zawodników, dlatego też nie mogę pojąć co za idioci siedzą w redakcjach takich gazet jak np. "Super Express". 
Jak można dać do druku gazetę z tytułem "Patałachy"? Ci faceci dali nam tak wiele chwil radości, wygrali z obecnym Mistrzem Olimpijskim, Świata i Europy, lecz mimo to zwyzywano ich, bo przegrali. Niestety, lecz to wpisane jest w życie sportowca, a jeśli te błazny z gazety tego nie rozumieją, to niech lepiej odpuszczą publikowanie na swoich łamach informacji o wydarzeniach sportowych.

Na mecze ekstraklasy chodzę od kilku lat, jestem blisko związany z jednym z klubów tej ligi i tych zawodników znam prywatnie mniej lub bardziej, ale dobrze wiem jak ważny był dla nich wszystkich ten turniej i ile znaczy dla nich ta porażka, więc jeśli ktoś zapomniał już o medalu w Katarze, wygranej z Francją i reszcie emocji jakich nam dostarczyli, to niech się nie wypowiada lub zmieni dyscyplinę, lecz wiadome jest, że tego nie zrobi, a przy kolejnym sukcesie naszych szczypiornistów będzie chodził z podniesionym czołem i chwalił się, ze jest jej "kibicem" od lat..

13 komentarzy:

  1. Gratuluje :)
    zapraszam na nowy post ;)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/01/20-adam-maysz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Niestety, niektórzy nie rozumieją, że bycie kibicem to nie tylko zwycięstwa, ale też porażki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    http://autografyipamiatkisportowe.blogspot.com/2016/01/lucjan-brychczy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ;)

    http://autografydarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje bardzo cenny autograf :D założyłam bloga i zapraszam na pierwszą notatkę ;) jeśli możesz to proszę dodaj mnie do linków. ja już to zrobiłam z przyjemnością. pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń