czwartek, 27 lipca 2017

Konkurs!


Jeśli śledzicie mojego bloga na bieżąco, to zapewne wiecie, że w poniedziałek ogłosiłem konkurs na który przeznaczyłem trzy bardzo ciekawe podpisy zawodników greckiego AEK Ateny, które zebrałem osobiście.

Konkurs ogłoszony został przy okazji obszernej notki opisującej moją wyprawę do Kielc, gdzie swój obóz miał właśnie AEK, a dziś robię to w osobnej notce, aby informacja ta dotarła do jeszcze większej ilości osób. 

Do wygrania są podpisy od:
  • Dmytro Chygrynskiy - były zawodnik min. Barcelony.
  • Lazaros Christodoulupoulos - reprezentant Grecji o bardzo wdzięcznym nazwisku.
  • Patricio Rodriguez - przyjaciel samego Neymara, gdy obaj występowali jeszcze w Santosie.

Aby wziąć udział w konkursie musicie wykonać bardzo proste kroki:

Regulamin:
  • Ogłoszenie wyników nastąpi w niedzielę (30.07) w godzinach wieczornych na moim facebookowym fanpeagu.
  • Wylosowane zostaną 3 osoby. Pierwsza wylosowana osoba ma pierwszeństwo w wyborze autografu.
  • Kontaktować się będę z Wami poprzez facebooka.
  • Jeśli wylosowana osoba nie odpowie mi na wiadomość w przeciągu 24. godzin, losuje kolejną.
Zachęcam do udziału!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz