czwartek, 21 września 2017

Pogoń Siedlce

 Dariusz Zjawiński

 Dariusz Zjawiński

 Dariusz Zjawiński

 Dariusz Zjawiński

 Dariusz Zjawiński

 Mateusz Żytko

 Mateusz Żytko

 Damian Świerblewski

 Damian Świerblewski

 Damian Świerblewski

 Piotr Mroziński

 Piotr Mroziński

 Adrian Paluchowski

 Dawid Kieplin

 Seiya Kitano

 Arkadiusz Czarnecki

 Dawid Polkowski

 Jarosław Ratajczak

 Grzegorz Tomasiewicz

 Grzegorz Tomasiewicz

 Michał Bajdur

 Jakub Szrek

 Rafał Misztal

 Rafał Misztal

 Krystian Stępniowski

 Andrzej Olszewski

 Andrzej Olszewski

Bartosz Tarachulski

Pierwszoligowych łowów ciąg dalszy!
Dziś na tapetę bierzemy Pogoń Siedlce, gdzie gra wielu "ex-ekstraklasowiczów" w związku z czym było co podpisywać.

W hotelu jak to przeważnie bywa zjawiłem się w dzień meczowy tuż przed obiadem i już po krótkiej chwili w holu zaczęli pojawiać się poszczególni zawodnicy.
Bardzo mile zaskoczył mnie Mateusz Żytko, który po złożeniu podpisów obiecał, że jak tylko poczekam, to po zjedzeniu posiłku przyniesie mi karty z pokoju, gdyż chyba mu jeszcze jakieś zostały...rzecz jasna nie odmówiłem.

Międzyczasie swoją obecność w hotelu poprzez złożenie autografu potwierdzali kolejni zawodnicy, w tym Dariusz Zjawiński, na którego grafie zależało mi najbardziej.

Wracając do Mateusza, jak powiedział tak zrobił, w związku z czym do moich rąk trafiły karty Pogoni z zeszłego sezonu.
Niestety żaden z piłkarzy widniejących na kartach nie był już w restauracji, więc w celu ich podpisania udałem się po meczu pod autokar, i jak sami widzicie misja powiodła się.

Jedyny minus tychże łowów to zepsuta kocówka markera podczas, gdy na fotce podpisywał się Krystian Stępniowski, lecz całe szczęście zawsze mam przy sobie zapasowe mazaki, i podziwiam osoby, które często ryzykują idąc z jednym...

Na wymianę wędrują podpisy Adriana Paluchowskiego, Piotra Mrozińskiego i Dariusza Zjawińskiego.

5 komentarzy: