czwartek, 4 stycznia 2018

Onico Warszawa


Stephane Antiga

 Stephane Antiga

 Stephane Antiga

 Stephane Antiga

 Stephane Antiga

 Fabio Storti

 Fabio Storti

 Damian Wojtaszek

 Damian Wojtaszek

 Damian Wojtaszek

 Andrzej Wrona

 Andrzej Wrona

 Andrzej Wrona

 Andrzej Wrona

 Sharone Vernon-Evans

 Sharone Vernon-Evans

 Sharone Vernon-Evans

 Sharone Vernon-Evans

 Antoine Brizard

 Antoine Brizard

 Antoine Brizard

 Nikola Giorgiew

 Nikola Giorgiew

 Guillaume Samica

 Guillaume Samica

 Wojciech Włodarczyk

 Wojciech Włodarczyk

 Jakub Kowalczyk

 Jakub Kowalczyk

 Jan Nowakowski

Jan Nowakowski

 Jan Nowakowski

 Sebastian Warda

 Bartosz Kwolek

Jan Firlej

W poprzednim sezonie Plus Ligi warszawski zespół był ligowym średniakiem, lecz z powodu obecności w składzie Andrzeja Wrony bardzo cieszyłem się na możliwość "zebrania" autografów od (wtedy jeszcze) AZS-u.
Notkę możecie przeczytać tutaj -----> tutaj.

Przed startem nowego sezonu gruchnęła jednak wiadomość, że szkoleniowcem stołecznego klubu zostanie Stephane Antiga, w związku z czym wiedziałem, że poprzednie zbieranie teamu z warszawy nie będzie moim ostatnim!

Jak planowałem tak też z robiłem i w hali Podpromie w Rzeszowie zjawiłem się 30. listopada dzień przed meczem, przy okazji treningu.
Można powiedzieć, że "upiekłem dwie pieczenie na jednym ogniu", gdyż zanim na parkiet wyszli zawodnicy z Warszawy swoje zajęcia odbywali gospodarze, w związku z czym wykorzystałem szansę, dzięki czemu do kolekcji dołączyły podpisy nowych zawodników Asseco, ale o tym w innej notce.

Po skończeniu zajęć Resovii na pierwszym planie byli już tylko zawodnicy przyjezdni, a ja rzecz jasna od razu skierowałem się w stronę trenera, i jak widać powyżej mój plan w pełni się powiódł, a zdjęcie Antigi za czasów zawodniczych wywołało w zespole spore poruszenie, które zakończyło się kilkoma żartobliwymi uwagami skierowanymi w stronę trenera.

Atmosfera była więc bardzo przyjemna, a ja przed rozpoczęciem treningu podpisałem wszystkie zdjęcia jakie miałem, więc nie pozostało mi nic innego jak usiąść wygodnie na trybunach i podziwiać w akcji jednych z najlepszych siatkarzy w naszym kraju. Po zakończeniu zajęć nie odmówiłem sobie przyjemności zrobienia wspólnych fotografii, które możecie zobaczyć -----> tutaj.

Zapraszam Wam również do zakładki wymiana, gdzie znajdziecie sporo podpisów, w tym również te widniejące powyżej.

5 komentarzy: