sobota, 9 czerwca 2018

Grzegorz Tkaczyk + książka






Bohaterem dzisiejszej notki jest jedna z legend polskiej piłki ręcznej - Grzegorz Tkaczyk!

Wicemistrz Świata i  zwycięzca Ligi Mistrzów po zakończeniu kariery zawodniczej został ekspertem Canal+Sport, w związku z czym w dalszym ciągu jest bardzo często widywany w halach podczas transmisji różnych spotkań. Najczęściej jednak w rolę eksperta wciela się kiedy to PGE VIVE Kielce mierzy się w Lidze Mistrzów i właśnie na jedno z takich spotkań postanowiłem się wybrać, w związku z czym wziąłem ze sobą kartę oraz fotkę, którą wywołałem już jakiś czas temu.

Omawianym meczem jest spotkanie z kosmicznym PSG, gdzie relację z tego wydarzenia możecie przeczytać -----> tutaj.

Całe szczęście tym razem nie musiałem przeciskać się pod stoisko komentatorskie, gdyż dostęp do Pana Grześka akurat tego dnia był bardzo łatwy, ponieważ przed meczem miała miejsce premiera biografii Grześka Tkaczyka, więc autor był do dyspozycji kibiców, którym podpisywał książki i nie tylko. Oczywiście takiej okazji nie mogłem przepuścić i również dołączyłem do grona klientów, czego nie żałuję, gdyż książka jest naprawdę świetna!

6 komentarzy: