czwartek, 21 czerwca 2018

Spójnia Gdynia + koszulka





Na początku chciałoby się skomentować ostatni mecz Polaków na Mundialu, lecz zrobili to już mądrzejsi ode mnie, więc zacytuję tylko klasyka, że "szkoda strzępić ryja". Niestety jest mi niezmiernie smutno po tym co zobaczyłem we wtorek, a moja poprzednia notka z autografem Arkadiusza Milika chyba niestety przyniosła mu jakiegoś pecha, gdyż gracz, którego tak lubię, po prostu był najsłabszy na boisku, a może i nawet na całym mundialu biorąc pod uwagę dotychczasowe mecze.

Oderwijmy się więc na chwilę od piłki nożnej i skupmy na jej ręcznej odmianie, gdyż dziś "fanty" jakie udało mi się zdobyć po meczu "mojej" Stali Mielec z beniaminkiem PGNiG Superligi - Spójnią Gdynia.

Gdynianie w tym sezonie zawodzą na całej ligi. Po awansie do najwyższej klasy rozgrywkowej zderzyli się z rzeczywistością, która pokazała jak duży poziom dzieli 1. ligę od Superligi. Taka kolej rzeczy spowodowała, że władze klubu zaczęły bardzo szybko reagować w trakcie sezonu i zmieniły trenera, którym został Dawid Nilsson - wielokrotny reprezentant Polski oraz zawodnik klubów z lig szwedzkiej, hiszpańskiej, francuskiej i oczywiście polskiej.

Jak sami widzicie powyżej, otrzymałem również koszulkę od Oleksandra Kyrylenki, który jest byłym zawodnikiem SPR Stali Mielec, co zaowocowało super prezentem o którym wiedziałem już wcześniej, lecz i tak radość była ogromna, gdyż moim celem jest posiadanie koszulki każdego klubu występującego w PGNiG Superlidze.

5 komentarzy: