środa, 18 lipca 2018

Kacper Pawłowski (koszulka)




Koszulka, to najlepsze co można dostać od sportowca i z tym chyba każdy się zgodzi.

Jak wiadome apetyt rośnie w miarę jedzenia, i po kilku latach zbierania autografów koszulki stały się przeze mnie coraz bardziej pożądane. Nie ukrywam, że w ostatnim czasie na ich brak nie mogę narzekać, co jest dla mnie niesamowitą motywacją do dalszej pracy nad kolekcją.

Wiecie już doskonale, że obracam się w środowisku piłki ręcznej, co jest bardzo dużym przywilejem, w związku z czym nie powinien dziwić fakt, że to koszulek z tej dyscypliny sportu mam najwięcej. Nie tak dawno postawiłem więc sobie cel, aby zebrać koszulkę od każdego klubu grającego w PGNiG Superlidze.

Pomysł jest dosyć świeży, więc tym bardziej cieszy mnie fakt, że ponad połowa planu została już zrealizowana, a powyżej widzicie jego cząstkę.

Kacper Pawłowski to obrotowy, który od tego sezonu będzie grał w "mojej" Stali Mielec, a jako, że jest wychowankiem Chrobrego Głogów, to postanowił wesprzeć moją kolekcję o koszulkę tego właśnie klubu, za co jestem mu niezmiernie wdzięczny.

4 komentarze:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2018/07/320-wojciech-wojdak.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki Mordo, mam taka samą tylko Gujskiego <3
    http://abautographscollection.blogspot.com/2017/06/103-koszulka-meczowa-mariusza-gujskiego.html

    OdpowiedzUsuń