piątek, 28 września 2018

Tatran Prešov

 Slavko Goluza

 Slavko Goluza

 Slavko Goluza

 Slavko Goluza

 Slavko Goluza

 Martin Stranovsky

 Martin Stranovsky

 Martin Stranovsky

 Martin Stranovsky

 Martin Stranovsky

 Martin Stranovsky

 Jakub Hrstka

 Jakub Hrstka

 Tomas Cip

 Tomas Cip

 Michal Kasal
 Michal Kasal

 Titouan Afanou Gatine

 Titouan Afanou Gatine

 Janus Lapajne

 Janus Lapajne

 Leon Vućko

 Leon Vućko

 Roman Tsarapkin

 Roman Tsarapkin

 Igor Chupryna

 Igor Chupryna

 Mario Cvitković

 Mario Cvitković

 Bruno Butorac

 Ante Babić

Dominik Krok

Sezon piłki ręcznej w całej Europie ruszył pełną parą, a wystartowała również Liga Mistrzów i z tej okazji autografy od Tatrana Presov - Mistrza Słowacji i oczywiście uczestnika EHF Champions League.

Całe szczęście w celu zebrania podpisów nie musiałem udawać się do naszych południowych sąsiadów, gdyż Tatran przyjechał do mnie, a dokładniej do Mielca, aby zagrać sparingi z SPR Stalą Mielec.

Tego dnia oba zespoły miały zaplanowane dwa mecze kontrolne, więc goście z Preszowa w Mielcu spędzili cały dzień, a mi przypadła rola "przewodnika", który zabierał drużynę na obiad itp., więc czasu na zebranie grafów miałem aż nadto. Oczywiście było to dla mnie bardzo fajne przeżycie, gdyż w zespole Tatrana jest wielu znakomitych graczy, w tym ex-zawodnicy Barcelony: Martin Stranovsky i Michal Kasal oraz PSG: Titouan Afanou Gatine.

Nie mogę również nie wspomnieć o legendzie reprezentacji Chorwacji, który miano to zyskał jako zawodnik i trener. Mowa oczywiście o Slavko Goluzie, z którym miałem przyjemność dzielić stolik podczas obiadu. Wraz z nami siedział również kierownik zespołu i muszę przyznać, że pomimo bariery językowej rozmawiało się bardzo przyjemnie.

Kolejna niespodzianka spotkała mnie pod koniec wizyty Tatrana, gdyż podszedł do Mnie Martin Stranovsky, czyli był zawodnik Barcy i podał mi swój email w celu wysłania mu zdjęć jakie robiłem podczas meczów. Domyślałem się w jakim celu i jak widzicie poniżej, moje domysły się potwierdziły.


Wizyta uczestnika Ligi Mistrzów była więc bardzo przyjemna, a nasz zespół w styczniu dostał zaproszenie na Słowację, i rzecz jasna już nie mogę się doczekać, choć w tamtejszej hali miałem już okazję gościć.

Zdjęcia z zawodnikami możecie zobaczyć klikając -----> tutaj.
Fotki na wymianę znajdziecie zaś -----> tutaj.

6 komentarzy: