piątek, 11 stycznia 2019

Rudolf Cuzić + koszulka







Bohaterem dzisiejszej notki jest Rudolf Cuzić - zawodnik "mojej" Stali Mielec, który pod koniec grudnia z powodów rodzinnych musiał niestety rozwiązać kontrakt z klubem.

Muszę przyznać, że odkąd jestem w klubie to Stal ma szczęście do zawodników pochodzących z Bałkanów, gdyż oprócz dobrego poziomu sportowego są również bardzo sympatyczni.

Nie inaczej było z "Rudim", który w przeszłości występował w Lidze Mistrzów w tej samej drużynie co legendarny Ivano Balić.
Dla mnie sporym zaskoczeniem było również to, że bardzo dobrym kolegom Rudolfa jest Ivan Cupić występujący niedawno w PGE VIVE Kielce, a obecnie w Vardarze Skopje. Kiedy tylko się o tym dowiedziałem podczas jednej z rozmów z Rudolfem, fakt ten nie mógł przejść przez moją głowę obojętnie, w związku z czym zapytałem naszego środkowego rozgrywającego, czy ten niebyły wstanie załatwić mi koszulki od Cupicia. Jaka była moja radość kiedy "Rudi" po powrocie z Chorwacji, gdzie przebywał podczas leczenia kontuzji przywiózł mi reprezentacyjną koszulkę od samego Cupicia! W najbliższym czasie mam nadzieję na zebranie na niej podpisu i wtedy z pewnością Wam ją pokażę.

Co do koszulki Rudolfa, to przed sezonem byłem w klubie odpowiedzialny za zamawianie strojów meczowych, w związku z czym po prostu wykorzystałem sytuację ceny hurtowej i zamówiłem jedną dla siebie i jak widzicie została ona podpisana przez samego zawodnika, tym samym zajmując szczególne miejsce w mojej szafie.

5 komentarzy: