poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Orlen Wisła Płock

Xavier Sabate

Xavier Sabate

Xavier Sabate

Artur Góral

Artur Góral 

Adam Borbely

Adam Borbely

Michał Daszek

Michał Daszek

Michał Daszek

Michał Daszek

Michał Daszek

Michał Daszek

Ondrej Zdrahala

Ondrej Zdrahala

Ondrej Zdrahala

Ondrej Zdrahala

Inacio Moya

Ignacio Moya

Renato Sulić

Renato Sulić

Marko Tarabochia

Marko Tarabochia

Dan-Emil Racotea

Mateusz Piechowski

Żiga Mlakar

Żiga Mlakar

Mecze "mojej" Stali Mielec z PGE VIVE Kielce i Orlen Wisłą Płock zawsze sa przeze mnie szczególnie wyczekiwane i powodem oczywiście nie są emocje sportowe, gdyż te przeważnie kończą się po pierwszym kwadransie, kiedy to wynik meczu jest już praktycznie przesądzony.

Chodzi oczywiście o autografy, gdyż podczas tych spotkań mam okazję zebrać podpisy od jednych z najlepszych zawodników w Europie i nie inaczej było tym razem, kiedy to "Nafciarze" przyjechali do Mielca.

Od zawsze wolałem zbierać podpisy od szczypiornistów z Płocka, gdyż byli bardziej otwarci dla kibiców, niż niektórzy gracze VIVE, którzy podpisanie kilku zdjęć traktowali jako karę.
Tym razem również dla żadnego z płocczan wspólna fotka i autograf nie były problemem, a najmilej zapamiętam króla strzelców ostatnich Mistrzostw Europy - Ondreja Zdrahalę z którym udało mi się kilka minut porozmawiać i myślę, że nie byłem dla Czecha zbyt uciążliwy, gdyż naszą rozmowę rozpoczął on sam.

O samym meczu chyba lepiej nie będe się rozpisywał, lecz kilka fotek z tego spotkania umieszczam poniżej. Co do autografów udało podpisać się wszystie zdjecia, z wyjątkiem tych na których widnieli zawodnicy ostatecznie w Mielcu nieobecni.





Zapraszam Was do zakładki wymiana, gdzie znajdziecie wiele podpisów nie tylko od zawodników Orlen Wisły Płock.

5 komentarzy: