czwartek, 30 maja 2019

MKS Kalisz

 Łukasz Zakreta

 Łukasz Zakreta

 Artsem Padasinau
 Artsem Padasinau

 Kiril Kniazeu

 Kiril Kniazeu

 Dzianis Krytski

 Dzianis Krytski

 Dariusz Rosiek

 Dariusz Rosiek

 Paweł Adamczak

 Piotr Adamczak

 Krzysztof Misiejuk
 Michał Bałwas

 Kamil Adamski

 Marek Szpera

 Michał Drej

 Artur Bożek

 Artur Klopsteg

 Michał Czerwiński

 Paulo Grozdek

 Bartosz Wojdak

Zbigniew Kwiatkowski

Muszę przyznać, że dawno nie było żadnej notki nad czym ubolewam, lecz wszystko spowodowane jest sezonem PGNiG Superligi, który się właśnie zakończył. Ostatnie tygodnie były niezwykle trudne dla mnie , jak i dla „mojej” Stali Mielec, gdyż do ostatniej kolejki ważyły się nasze losy utrzymania, lecz udało się, w związku z czym nadal zostajemy w najwyższej klasie rozgrywkowej!

Od tego sezonu w lidze piłkarzy ręcznych została wprowadzona grupa mistrzowska oraz spadkowa, a dziś przedstawiam Wam autografy od zawodników MKS-u Kalisz, czyli zespołu, który w grupie spadkowej okazał się najlepszy.

Podpisy zdobyłem podczas jednego z meczów w Mielcu jeszcze w rundzie zasadniczej, a są one złożone markerem na matowych zdjęciach standardowych wymiarów 10x15cm.
Przyznaję jednak, że to nie do końca ja je zebrałem, gdyż po prostu nie miałem na to czasu, ponieważ mecz o którym mowa był pokazywany w telewizji, a przed takimi spotkaniami jest o wiele więcej pracy. Z tego też powodu rano zjawiłem się w hotelu i znając chłopaków z Kalisza po prostu zostawiłem fotki, aby je podpisali.







Jak już mówiłem sezon dobiegł końca, więc możecie być pewni, że notki na blogu ponownie pojawiać się będą regularnie.

1 komentarz: