sobota, 21 września 2019

Michael Carrick


Witam po dłuższej przerwie, gdyż rzeczywiście sporo czasu mnie tutaj nie było, aczkolwiek spokojnie...autografów zbierać nie przestałem i w najbliższym czasie nie mam takiego zamiaru.

Muszę się jednak przyznać, że w ostatnim czasie nieco mniej pochłaniało mnie to hobby, gdyż po prostu nie miałem na nie czasu, co było spowodowane min. pracą, której oddałem się w całości i wakacjami podczas których się nie nudziłem. Byłem min. na wyścigu Formuły 1 na węgierskim torze Hungaroring, z czego mam zamiar zrobić osobną notkę.

Obiecuję jednak, że wracam do regularnego dodawania notek, a dziś jej bohaterem Michael Carrick, były piłkarz min. takich klubów jak West Ham United, Tottenham Hotspur i oczywiście Manchester United.

Anglik w reprezentacji swojego kraju rozegrał 34 spotkania i nie zdobył z nią rzecz jasna żadnego tytułu, gdyż w ostatnich latach "Lwy Albionu" ze zdobywaniem trofeów są nieco pokłóceni.

Zupełnie inaczej sprawa wglądała w barwach "Czerwonych Diabłów", gdyż oprócz tytułów na podwórku krajowym Carrick dołożył do swojej gabloty wraz z ManU min. triumf w Lidze Mistrzów i Lidze Europy.

Autograf złożony jest markerem na oficjalnej karcie Manchesteru United i pochodzi z wymiany.

5 komentarzy: