wtorek, 18 lutego 2020

Gwardia Opole

 Rafał Kuptel
 Rafał Kuptel

 Rafał Kuptel

 Bartosz Smarzych

 Adrian Fiodor
 Adrian Fiodor

Adam Malcher
 Adam Malcher

 Adam Malcher

 Adam Malcher

 Adam Malcher

 Mateusz Zembrzycki
 Mateusz Zembrzycki

 Mateusz Zembrzycki

 Mateusz Jankowski
 Mateusz Jankowski

 Mateusz Jankowski

 Mateusz Jankowski

 Michał Lemaniak
 Michał Lemaniak

 Michał Lemaniak

 Jan Klimków
 Jan Klimków

 Jan Klimków

 Patryk Mauer
 Patryk Mauer

 Szymon Działakiewicz
 Szymon Działakiewicz
 Karol Małecki
 Karol Małecki
 Jędrzej Zieniewicz
 Maciej Zarzycki
 Dariusz Skraburski
 Michał Milewski
 Mateusz Morawski
 Karol Siwak
 Kamil Mokrzki
Kamil Mokrzki

Dziś nieco obszerniejsza notka związana z piłką ręczną, a jej bohaterami są zawodnicy Gwardii Opole - aktualnego brązowego medalisty Mistrzostw Polski oraz uczestnika Pucharu EHF, czyli odpowiednika piłkarskiej Ligi Europy.

Podpisy zebrałem oczywiście podczas ligowego starcia "mojej" Stali Mielec właśnie z Gwardią i jak widzicie są one złożone nie tylko na zdjęciach, ale i klubowych kartach. Te udało mi się zdobyć poprzez znajomą pracującą w klubie z Opola z czego jestem niezmiernie zadowolony.

Dzień ten udany był dla mnie nie tylko pod względem autografów, gdyż Stal pokonała brązowych medalistów Mistrzostw Polski, co okrzyknięte zostało nie lada sensacją.

Zapraszam do zakładki wymiana, gdzie znajdziecie wiele podpisów związanych z piłką ręczną.

5 komentarzy: