niedziela, 3 września 2017

Thibault Moulin


Awans Legii do Ligi Mistrzów bez wątpienia był sukcesem nie tylko samego klubu, ale i całej polskiej piłki.
Klub ze stolicy fakt ten wykorzystywał na każdym możliwym kroku, również w dziedzinie "autografowej" wypuszczając limitowane karty na podpisy w wersji Champions Legue.

Raczej nie muszę mówić, że bardzo mi się one spodobały, podobnie jak i chyba większości z Was, w związku z czym wiedziałem, że muszę napisać list do klubu i je zdobyć.
Niestety po raz kolejny lenistwo zwyciężyło z chęciami, i zanim się obejrzałem takowych kart już nie było. Pozostała już tylko wymiana, i w ten oto sposób zdobyłem powyższy autograf od Thubaulta Moulina.

Nie będę ukrywał, że bardziej cieszy mnie karta niż sam podpis, gdyż miałem już przyjemność "zbierać" francuza osobiście. Mimo to graf cenny, gdyż jak narazie nie zapowiada się, aby w najbliższym czasie została wypuszczona seria podobnych kart, gdyż jak wiemy Legia w tym sezonie postanowiła skupić się na ekstraklasie...

6 komentarzy: