środa, 2 stycznia 2019

FC Barcelona

 Xavier Pascual

 Xavier Pascual

 Xavier Pascual

 Xavier Pascual

 Gonzalo Perez de Vargas

 Gonzalo Perez de Vargas

 Gonzalo Perez de Vargas

 Gonzalo Perez de Vargas

 Gonzalo Perez de Vargas

 Gonzalo Perez de Vargas

 Kevin Moller

 Kevin Moller

 Kevin Moller

 Kevin Moller

 Kevin Moller

 Kevin Moller

 Kevin Moller

 Victor Tomas

 Victor Tomas

 Victor Tomas

 Victor Tomas

 Victor Tomas

 Victor Tomas

 Victor Tomas

 Victor Tomas

 Victor Tomas

 Victor Tomas

 Cedric Sorhaindo

 Cedric Sorhaindo

 Cedric Sorhaindo

 Cedric Sorhaindo

 Cedric Sorhaindo

 Raul Entrerrios

 Raul Entrerrios

 Raul Entrerrios

 Raul Entrerrios

 Raul Entrerrios

 Raul Entrerrios

 Aron Palmarsson

 Aron Palmarsson

 Aron Palmarsson

 Aron Palmarsson

 Aron Palmarsson

 Aron Palmarsson

 Aron Palmarsson

 Aron Palmarsson

 Casper Mortensen

 Casper Mortensen

 Casper Mortensen

 Casper Mortensen

 Lasse Andersson

 Lasse Andersson

 Lasse Andersson

 Lasse Andersson

 Lasse Andersson

 Lasse Andersson

 Dika Mem

 Dika Mem

 Dika Mem

 Dika Mem

 Dika Mem

 Dika Mem

 Aitor Arino

 Aitor Arino

 Aitor Arino

 Aitor Arino

 Aitor Arino

 Timothey N'Guessan

 Timothey N'Guessan

 Timothey N'Guessan

 Timothey N'Guessan

 Aleix Gomez

 Aleix Gomez

 Jure Dolonec

 Jure Dolonec

 Jure Dolonec

 Jure Dolonec

 Gilberto Duarte

 Gilberto Duarte

 Gilberto Duarte

 Thiagus Petrus

 Thiagus Petrus

 Thiagus Petrus

 Thiagus Petrus

 Ludovic Fabregas

 Ludovic Fabregas

 Ludovic Fabregas

 Ludovic Fabregas

 Ludovic Fabregas

 Kamil Syprzak

 Kamil Syprzak

 Kamil Syprzak

 Kamil Syprzak

 Kamil Syprzak

 Kamil Syprzak

Kamil Syprzak

W nowy rok wchodzimy z przytupem, gdyż bohaterami inauguracyjnej notki w 2019 będą zawodnicy FC Barcelony!
Co prawda chodzi tutaj o szczypiornistów, a nie o piłkarzy nożnych, lecz Barcelona to zawsze Barcelona, a jej ręczna odmiana w swojej dyscyplinie znaczy tyle, co Leo Messi i spółka na arenie piłki kopanej.

Od momentu kiedy zacząłem jeździć do Kielc w celu zbierania zespołów grających z PGE VIVE w Lidze Mistrzów piłkarzy ręcznych (a to już jakieś dwa lata) wręcz modliłem się, aby kielczanie w końcu trafili na Barcelonę. Moje prośby wreszcie zostały wysłuchane, a gdy oficjalnie potwierdzono grupy Champions League na sezon 2018/2019 wiedziałem, że nic mnie nie powstrzyma i na pewno zjawię się w tym samym hotelu, gdzie stacjonować będzie moja sportowa miłość, czyli "Duma Katalonii"!

Jak postanowiłem tak też zrobiłem i w piątkowe popołudnie zjawiłem się w Kielcach odwiedzając jeszcze jedną z galerii, gdyż Barcelona w hotelu zjawić się miała dopiero około 21:00, co udało mi się ustalić już wcześniej.

W hotelu pojawiłem się jednak trzy godziny przed szczypiornistami Barcy, gdyż po pierwsze: zawsze wolę mieć pewien margines czasowy, a po drugie w tym samym hotelu nocował Górnik Zabrze i ten czas poświęciłem właśnie na zbieranie piłkarzy Ekstrakalsy, lecz o tym w osobnej notce.


W końcu późnym wieczorem pod hotel podjechał autokar, a pasażerami byli rzecz jasna szczypiorniści Barcelony, w związku z czym mogłem zacząć jeden z najważniejszych zbiorów w mojej dotychczasowej przygodzie z autografami.

Musze przyznać, że zbieranie już podczas samego przyjazdu danej drużyny ma spore plusy, gdyż każdy z zawodników po prostu musi zameldować się w recepcji i odebrać kartę pokojową, a wprowadzanie do systemu trochę trwa, w związku z czym cała drużyna przez dłuższy czas stoi w hotelowym holu.
Nie inaczej było tym razem, w związku z czym bardzo szybko podpisałem zdjęcia większości zawodników. Następna szansa na "odhaczenie" kolejnych graczy nadarzyła się gdy Ci schodzili na kolację i z niej wracali. Pomimo tego niestety nie udało się o podpisy poprosić wszystkich, gdyż musiałem to również pogodzić z robieniem zdjęć. Decyzja mogła być tylko jedna. Wracamy tu jutro!

Hotel w którym nocowała Barcelona współpracuje z PGE VIVE Kielce. Powyżej medal za Mistrzostwo Polski zdobyte przez kielecki klub.

Sobota to również dzień meczowy, lecz niestety pomimo wielkich chęci nie dałem rady być na samym spotkaniu, gdyż o tej samej godzinie "moja" Stal Mielec rozgrywała mecz ligowy z Pogonią Szczecin, a jako, że jestem pracownikiem klubu priorytety w tym przypadku były jasne.

W hotelu zjawić się więc musiałem z samego rana, aby resztę autografów dozbierać przed śniadaniem, jak i po jego zakończeniu. W tym celu z Mielca wyjechałem o...5:30. Może nie było by w tym nic takiego, gdyby nie fakt, że z piątkowych zbiorów do domu wróciłem o...1:30. Na takie poświęcenie nie byłbym gotów dla żadnego innego zespołu, lecz tym razem chodzi przecież o Barcelonę!



Nieco zaspany, ale w pełni zmotywowany tuż przed godziną 8:00 zjawiłem się ponownie w hotelu. Jak się okazało mój plan w pełni wypalił, gdyż zebrałem podpisy od wszystkich zawodników, jak i ze wszystkimi zrobiłem sobie wspólne zdjęcie.
Bardzo ciekawy był również widok piłkarzy Górnika Zabrze, którzy się chyba na mnie napatrzyli, gdyż również postanowili pozbierać autografy od szczypiornistów Barcy.

Autografy na wymianę zawodników "Dumy Katalonii" znajdziecie -----> tutaj.

Wspólne fotki jakie zrobiłem możecie zobaczyć klikając -----> tutaj.

7 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2019/01/368-edyta-dzieniszewska-kierkla.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2019/01/464-just-fontaine.html

    OdpowiedzUsuń
  3. 29 years old Research Nurse Rycca Kleinfeld, hailing from Alexandria enjoys watching movies like Chimes at Midnight (Campanadas a medianoche) and Kitesurfing. Took a trip to St Mary's Cathedral and St Michael's Church at Hildesheim and drives a Bugatti Type 57S Atalante. przeczytaj recenzje

    OdpowiedzUsuń