piątek, 16 września 2016

Chrobry Głogów

 Sebastian Murawski

 Karol Danielak

 Karol Danielak

 Bartosz Kwiecień

 Marcel Gąsior

 Maciej Kona

 Sebastian Bonecki

 Damian Kowalczyk

 Karol Hodowany

 Seweryn Michalski

 Dominik Kościelniak

 Michał Ilków-Gołąb

 Paweł Wojciechowski

 Paweł Wojciechowski

 Bartosz Machaj

 Mateusz Machaj

Mateusz Machaj

Moja kolekcja "ex-ekstraklasowiczów" powiększa się, a to za sprawą regularnego uczęszczania na mecze 1. ligi, gdzie tak owych zawodników jest dosyć sporo.

Jak wiecie z moich wcześniejszych notek udając się np. do hotelu gdzie stacjonuje dana drużyna jestem "typowym Januszem", gdyż o podpisy proszę tylko i wyłącznie piłkarzy występujących kiedyś w tej najlepszej lidze świata. Wyjątkiem są gracze, którzy mają za sobą grę na najwyższych szczeblach rozgrywkowych w innych krajach. Cytując klasyka: "Pierwsza liga styl życia."

Tak oto kilka dni wcześniej dowiedziałem się, gdzie nocować będzie Chrobry Głogów. W dzień meczu udałem się pod dany hotel, lecz rozmowa z kierownikiem drużyny tak mnie wciągnęła, że nawet się nie zorientowałem, że właśnie zakończyła się odprawa i zawodnicy wsiadają do autobusu. W związku z tą zaistniałą sytuacją niestety nie zdołałem podpisać wszystkich zdjęć. Co prawda Paweł Wojciechowski proponował mi pomoc pytając kogo mi jeszcze brakuje, lecz ja nie chciałem zawracać głowy i powiedziałem, że zaległości nadrobię po meczu.


Tak też oczywiście się stało. Niestety z drużyną do Mielca nie przyjechali Bartosz i Mateusz Machaj. Jak jednak widzicie ich autografy również posiadam, a to za sprawą kierownika zespołu, który wziął ode mnie fotki do Głogowa i po kilku dniach odesłał pocztą za co bardzo dziękuję.

6 komentarzy: