piątek, 30 czerwca 2017

Idzie nowe - social media!

Kiedy pod koniec 2013 roku zakładałem tego bloga nigdy nie przypuszczałem, że rozrośnie się on aż to takiego stopnia i będzie przez Was tak chętnie odwiedzany.
Jestem tu już z Wami te kilka lat i nie zapowiada się, aby to był koniec, więc musicie ze mną jeszcze troszeczkę wytrzymać...

Co kilka miesięcy wprowadzam pewne zmiany oraz udogodnienia, i własnie przyszedł czas na kolejne, a tym razem będą nimi moje social media.
Mowa tutaj o instagramie, snapchacie, fanpeagu na facebooku, oraz asku, którego możliwe, że  pamiętacie z początków istnienia bloga.

Snapchat
Jak działa snap zapewne wiecie i jeśli chcecie mnie mieć wśród znajomych, nic prostszego. Wystarczy po prostu dodać mnie za pomocą nicku, który brzmi narsiz lub po prostu skanując telefonem duszka.



Instagram

Link: instagram.com/norbertrzeszut

Instagram lubiany jest szczególnie przez dziewczyny, lecz i u mnie znajdą się jakieś zdjęcia. Spokojnie...nie ma tam zbyt wielu fotek mojej twarzy, więc możecie śmiało wchodzić.

UWAGA: zdarzają się pojedyncze kadry mojej facjaty, więc nie biorę odpowiedzialności za ewentualne poniesione szkody moralne.




Facebook

Link do fanpeaga: facebook.com/Autografy-Norbiego
Link do konta prywatnego: facebook.com/norbert.rzeszut

Nie ma chyba osoby, która nie posiada konta na fejsie, w związku z czym śmiało klikajcie w powyższy link i zalajkujcie mój fanpage z autografami, gdzie niedługo będzie się sporo działo. Przewidziane rzecz jasna również konkursy!

W sytuacjach skrajnych możecie pisać do mnie na konto prywatne, lecz zdecydowanie wolę abyście robili to za pomocą tego "autografowego", ponieważ dzięki temu szybciej odpowiem, gdyż czasami dzieje się tak, iż pisząc na to prywatne, wiadomości wrzucane są przez system do folderu "inne" i po prostu ich nie widać.



Ask.fm
Link: ask.fm/Norbimaniak

Na początku istnienia bloga (no może trochę później niż na początku) jak już mówiłem, z askiem mogliście się już u mnie spotkać, lecz po jednej z aktualizacji bloggera pojawiły się z nim pewne problemy i postanowiłem go usunąć, lecz teraz wraca ponownie!
Do czego on służy? Dzięki niemu możecie anonimowo zadawać mi pytania, co jest chyba o wiele wygodniejsze niż pisanie na maila, w związku z czym walcie śmiało, a odpowiem na każde...chyba.



Oczywiście odnośniki oraz linki do wszystkich tych portali społecznościowych znaleźć możecie w zakładce "O mnie/social media" oraz w prawej części bloga, czy też ekranu, w związku z czym nie będziecie musieli za każdym razem szukać tej notki.
Serdecznie Wasz zapraszam na fb, insta, czy snapa, gdzie staram się dość regularnie coś wrzucać, więc do zobaczenia w nieco innej części internetu!

1 komentarz: