wtorek, 7 listopada 2017

Chojniczanka Chojnice

 Radosław Janukiewicz

 Radosław Janukiewicz

 Radosław Janukiewicz

 Krzysztof Danielewicz

 Krzysztof Danielewicz

 Krzysztof Danielewicz

 Tomasz Mikołajczak

 Tomasz Mikołajczak

 Krzysztof Drzazga

 Michał Markowski

Adam Ryczkowski

Zbieranie 1. ligi nie jest jakimś wielkim przeżyciem biorąc pod uwagę, że kilka dni wcześniej o podpisy prosi się najlepszych szczypiornistów świata, lecz na zapleczu naszych rodzimych rozgrywek gra bardzo wiele ciekawych nazwisk, a ja jak zawsze wcielając się w role "typowego Janusza" zbieram podpisy tylko od tych piłkarzy, którzy mają za sobą występy w ekstraklasie.

Tym razem na tapetę bierzemy Chojniczankę Chojnice, która postanowiła zakwaterować się w najmniej lubianym przeze mnie hotelu, do którego nie można nawet wejść jeśli nie jest się gościem.

Mimo wszystko na parkingu zjawiłem się tuż przed wyjazdem zespołu na stadion i jak widać kilka podpisów zebrałem, choć zadanie miałem nieco utrudnione biorąc pod uwagę panujące ciemności oraz kaptury na głowach piłkarzy.

Zapraszam do zakładki wymiana, gdzie znajdziecie kilka nowych autografów.

4 komentarze: