piątek, 10 listopada 2017

Howard Webb


Tego Pana zna chyba każdy kibic polskiej reprezentacji...
Howard Webb - to właśnie ten sędzia podczas pamiętnego spotkania Polska-Austria na EURO 2008 podyktował w samej końcówce rzut karny dla naszych rywali, za co 40 milionów Polaków z premierem na czele chciało go zabić.


Musze przyznać, że ja również byłem w tym gronie, lecz po upływie lat zdałem sobie sprawę, że jedyny błąd jaki popełnił arbiter w tym meczu, to było uznanie bramki Rogera Guerreiro, która padła ze spalonego.

Mistrzostwa Europy w Austrii i Szwajcarii były dla angielskiego sędziego przełomowe, gdyż w kolejnych latach sędziował min. finał Ligi Mistrzów oraz finał Mistrzostw Świata.
Niedawno zakończył on swoją karierę z mianem jednego z najlepszych sędziów piłkarskich w historii.

Kilka miesięcy temu Howard Webb wydał swoją autobiografię, którą promował również w naszym kraju, poprzez osobiste spotkania z kibicami.
Gorąco polecam Wam jej przeczytanie, gdyż jest w niej sporo miejsca poświęconego tamtej sytuacji z EURO.
Dowiecie się również wielu ciekawostek "zza kulis" pracy sędziego. 

Wracając jednak do autografu, to zebrał mi go osobiście jeden z kolekcjonerów podczas jednego ze spotkań angielskiego arbitra z kibicami w Poznaniu.

Panie Howard...po 9 latach od tamtego meczu muszę przyznać Panu rację i przepraszam, że chciałem wtedy Pana "zabić"... 

6 komentarzy:

  1. Gratuluję
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/11/384-jakub-wawrzyniak.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !
    Zapraszam do siebie- u mnie dzisiaj Davide Calabria :)!
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2017/11/306-davide-calabria.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Zapraszam do mnie - u mnie Tomasz Kot
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/11/tomasz-kot.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń