wtorek, 21 listopada 2017

Lechia Gdańsk

 Rafał Wolski

 Rafał Wolski

 Rafał Wolski

 Rafał Wolski

 Maciej Kalkowski

 Maciej Kalkowski

 Maciej Kalkowski

 Andrzej Woźniak

 Andrzej Woźniak

Andrzej Woźniak

Jeszcze nie tak dawno mogłem śmiało powiedzieć, że nigdy nie miałem problemów "technicznych" podczas zbierania autografów, lecz w końcu musiał być ten pierwszy raz...

Do Niecieczy na mecz z Termaliką miała przyjechać Lechia Gdańsk. Jako, że w tym okresie byłem nieco ograniczony czasowo, stwierdziłem, że na "niecieczańskie łowy" wybiorę się pod stadion tuż po meczu, gdyż podczas spotkań "Słoni" nigdy nie było problemu z podejściem pod autobus.

Niestety jest to już czas przeszły, gdyż tego dnia przy bramie stał bardzo ambitny pan ochroniarz, a raczej pan emeryt chcący zwrócić na siebie uwagę. Stwierdził, on że nie mogę udać się pod autobus, gdyż dostał zalecenie, że nie można nawet przekraczać tej linii (pokazał palcem na tą przecinającą kostkę brukową po jednej i drugiej stronie ogrodzenia).
Już wtedy wiedziałem, że będzie wesoło, gdyż gość był lekko mówiąc nienormalny.

Ja rozumiem, że ten pan chciał może rzetelnie wykonać swoją pracę, lecz ja stałem tam jeden, a z drugiej strony trybuny kibice, którzy wychodzili ze stadionu (mnie na meczu nie było) bez najmniejszych oporów stawali pod autobusem.
Zbieranie było więc bardzo trudne, lecz jak widzicie trenerzy Kalkowski i Woźniak podeszli podpisać mi zdjęcia. Gorzej było z zawodnikami, gdyż mecz został przez nich przegrany, lecz wyjątkiem był Rafał Wolski za co mu niezmiernie dziękuję.
Podczas robienia z nim wspólnego zdjęcia ochroniarz przeszedł już samego siebie, gdyż połową stopy stałem poza bramą (przekroczyłem linię) i ten kazał mi się cofnąć...
Gdy tylko Rafał to usłyszał popatrzył na niego litościwym wzrokiem i stwierdził, aby już nie przesadzał.

Niestety wiele zdjęć zostało niepodpisanych, lecz mam zamiar nadrobić to już w grudniu. A pan ochroniarz? Niech lepiej idzie złożyć podanie o pracę w w jakimś supermarkecie. Tam będzie miał spore pole do popisu pilnując ludzi aby Ci stali prosto w kolejce...

W zakładce wymiana znajdziecie min. grafy od Rafała Wolskiego, Macieja Kalkowskiego i Andrzeja Woźniaka, więc klikajcie -----> tutaj.

8 komentarzy: