piątek, 24 listopada 2017

Veszprém

Roland Mikler

Roland Mikler

Roland Mikler

Roland Mikler

Roland Mikler

Mirko Alilović

Mirko Alilović

Mirko Alilović

Mirko Alilović

Momir Ilić

Momir Ilić

Momir Ilić

Momir Ilić

Momir Ilić

Momir Ilić

Cristian Ugalde

Cristian Ugalde

Cristian Ugalde

Cristian Ugalde

Cristian Ugalde

Cristian Ugalde

Mate Lekai

Mate Lekai

Mate Lekai

Mate Lekai

Dragan Gajić

Dragan Gajić

Dragan Gajić

Dragan Gajić

Gasper Marguc

Gasper Marguc

Gasper Marguc

Gasper Marguc

Andreas Nilsson

Andreas Nilsson

Andreas Nilsson

Andreas Nilsson

William Accambray

William Accambray

William Accambray

William Accambray

Timuzsin Schuch

Timuzsin Schuch

Timuzsin Schuch

Renato Sulić

Renato Sulić

Blaz Blagotinsek

Blaz Blagotinsek

Blaz Blagotinsek

Gabor Ancsin

Gabor Ancsin

Mirsad Terzic

Kent Robin Tonnesen

Kent Robin Tonnesen

Kent Robin Tonnesen

Kent Robin Tonnesen

Patrik Ligetvari

Dejan Manaskov

Ljubomir Vranjes

Ljubomir Vranjes

Ljubomir Vranjes

Ljubomir Vranjes


Jeśli śledzicie mojego bloga, to zapewne nie muszę Wam mówić jak wielkiego bzika mam na punkcie piłki ręcznej, w związku z czym wizyty w Kielcach jednej z najlepszych drużyn na świecie nie mogłem przegapić!
Rzecz jasna mowa tutaj o Telekomie Veszprem, które w Lidze Mistrzów występuje w tej samej grupie co PGE VIVE Kielce.

Po pojawieniu się w hotelu zgodnie z tradycją usiadłem na tej samej kanapie i cierpliwie wpatrywałem się w windę, oraz wyświetlane na niej cyferki informujące o jej aktualnym położeniu.
Trochę musiałem się wysiedzieć zanim cokolwiek zaczęło się dziać, lecz po chwili prawdziwe "autografowe eldorado" rozpoczęło się na dobre, gdyż zawodnicy zaczęli zbierać się przy recepcji oczekując na autobus, który zabierze ich na mecz.

Jak sami widzicie powyżej łowy były dla mnie niezmiernie udane, i przebiegły bez żadnych niepotrzebnych przygód.
Po raz kolejny miałem okazję na żywo zobaczyć najlepszych szczypiornistów świata, w tym Rolanda Miklera z którym nie wyszło mi pierwsze zdjęcie. Gdy mu o tym, powiedziałem bardzo się zmartwił, gdyż z uśmiechem na ustach zapytał się czy to on na nim źle wyszedł czy ja. Odpowiedź była oczywista, lecz tak naprawdę nieco się zamazało. Drugie zaś było już idealne.

Po skutecznym powiększeniu swojej kolekcji udałem się na mecz, który ostatecznie zakończył się niestety remisem, lecz muszę przyznać, że widowisko było przednie.

Moje wspólne fotki z zawodnikami Veszprem możecie zobaczyć klikając -----> tutaj.

Autografy na wymianę zobaczycie zaś -----> tutaj.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/11/398-shkodran-mustafi.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Gratulacje!! :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najdłuższa notka! :D ale było co pokazać serdeczne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 29 year old Executive Secretary Bernadene Candish, hailing from Brandon enjoys watching movies like Outsiders (Ceddo) and Jogging. Took a trip to Tsingy de Bemaraha Strict Nature Reserve and drives a Xterra. Jej komentarz jest tutaj

    OdpowiedzUsuń