czwartek, 11 stycznia 2018

GKS Tychy

 Seweryn Gancarczyk

 Seweryn Gancarczyk

 Seweryn Gancarczyk

 Seweryn Gancarczyk

 Piotr Ćwielong

 Piotr Ćwielong

 Piotr Ćwielong

 Piotr Ćwielong

 Łukasz Bogusławski

 Marek Igaz

Rafał Dobroliński

W ubiegłym sezonie podczas zbierania GKS-u Tychy doszło do nieco nieprzyjemnej sytuacji, kiedy to Seweryn Gancarczyk kompletnie mnie olał i widząc, że proszę o autograf udał, że mnie nie widzi, po czym wszedł, a raczej wbiegł do autobusu.
Notkę możecie przeczytać -----> tutaj.

Tym razem plan zakładał, aby rzecz jasna sytuacja się nie powtórzyła, w związku z czym ponownie tuż po meczu udałem się pod klubowy autokar. Niestety wizyta w hotelu nie była możliwa, gdyż tyszanie z takich udogodnień nie korzystali.

Najbardziej zależało mi oczywiście na podpisach Seweryna Gancarczyka i Piotra Ćwielonga - tego od pogody. :D
Początkowo wszystko szło zgodnie z planem, do momentu aż na horyzoncie pojawili się obaj wyżej wymienieni panowie. Jak na złość szli razem, lecz nauczony zeszłorocznymi wydarzeniami od razu podszedłem do Seweryna Gancarczyka. Tym razem stał przede mną jakby zupełnie inny zawodnik, który się uśmiechnął i bardzo dokładnie podpisał fotki. Wykorzystując okazję zapytałem, czy nie mógłby zawołać z autobusu Piotrka Ćwielonga i ten oczywiście się zgodził.
Niestety...przez szybę widziałem, że był zawodnik min. Śląska Wrocław i Ruchu Chorzów nie przejął się mną po słowach przekazanych przez kolegę i po zdjęciu kurtki wygodnie usiadł w fotelu. Od razu pomyślałem, że z pozoru sympatyczny zawodnik okazał się kolejną zapatrzoną w siebie gwiazdą.
Mimo przenikliwego zimna nie poddawałem się i cierpliwie czekałem pod autobusem, kiedy nagle kierowca zamknął wszystkie drzwi, w związku z czym byłem pewien, że nici z tego. Po chwili te jednak się otworzyły, a z autokaru w samym dresie wypadł niczym dzik z lasu Piotrek Ćwielong, który słowami "dawaj szybko te fotki" podpisał rzecz jasna zdjęcia, lecz biorąc pod uwagę pośpiech nie zrobił tego zbyt dokładnie, aczkolwiek mimo to wielkie dzięki, że do mnie wyszedłeś! :)

Zapraszam do zakładki wymiana, gdzie na pewno znajdziecie coś dla siebie.

4 komentarze:

  1. Gratuluję zdobyczy :)
    Zapraszam również do siebie ;)
    https://dlakazdegocosinteresujacego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziomek szanuj się xDDD Ja pierdole...A potem podjranay ze w tv pokazuja ze kilka tysiecy podpisow.Osobiscie spokojnie wyjasniam zebys mi nie zarzucil-zbieram juz prawie 10 lat i sadze ze samych pilkarzy majacych mundiale i euro na koncie ale i imprezy afrykanskie mam wiecej niz ty wszystkiego razem.Po prostu zanizasz poziom xD

    OdpowiedzUsuń