środa, 7 lutego 2018

Asseco Resovia Rzeszów

 Jakub Jarosz

 Jakub Jarosz

 Jakub Jarosz

 Jakub Jarosz

 Jakub Jarosz

 Jakub Jarosz

 Aleksander Śliwka

 Aleksander Śliwka

 Aleksander Śliwka

 Aleksander Śliwka

 Bartłomiej Lemański

 Bartłomiej Lemański

 Bartłomiej Lemański

 Bartłomiej Lemański

 Thibault Rossard

 Thibault Rossard

 Thibault Rossard

 Thibault Rossard

 Jochen Schops

 Jochen Schops

 Jochen Schops

 Elviss Krastins

 Elviss Krastins

 Mateusz Masłowski

 Mateusz Masłowski

 Paweł Rusek

 Paweł Rusek

 Michał Kędzierski

Michał Kędzierski

 Dominik Depowski

 Dominik Depowski

 Dominik Depowski

 Dawid Dryja

 Dawid Dryja

 Łukasz Perłowski

 Lukas Tichacek

 Marcin Możdżonek

 Roberto Serniotti

Roberto Serniotti

Nie tak dawno bohaterami jednej z notek byli siatkarze Onico Warszawy, o czym możecie przeczytać klikając -----> tutaj.

W ten sam dzień gościłem również na przedmeczowym treningu gospodarzy - Asseco Resovii Rzeszów, której szeregi zasiliło kilku nowych graczy, w związku z czym było co zbierać.

Nie będę ukrywał, że najbardziej zależało mi na podpisach Mistrza Europy i Wicemistrza Świata - Jakuba Jarosza. Jak widzicie cel został w pełni zrealizowany, a do domu wróciłem z podpisanymi wszystkimi zdjęciami jakie miałem. 
Zdobyłem również autografy Roberto Serniottiego, który po meczu własnie z Onico został zwolniony, i nie ukrywam, ze trochę mnie to zaskoczyło.

Nie przepuściłem rzecz jasna okazji zrobienia sobie wspólnych fotografii, które zobaczycie klikając -----> tutaj.
Grafy na wymianę -----> tutaj.

6 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    http://abautographscollection.blogspot.com/2018/02/226-luiz-carlos-santos-deleu.html Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2018/02/275-krzysztof-kowalewski.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ;)
    pabloautographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń