niedziela, 17 czerwca 2018

Miedź Legnica

 Piotr Smołuch

 Przemysław Mystkowski

 Rafał Augustyniak

 Rafał Augustyniak

 Adrian Purzycki

 Frank Adu Kwame

 Mladen Bartulović

 Mladen Bartulović

 Marquitos

 Marquitos

 Petteri Forsell

 Petteri Forsell

 Mateusz Piątkowski

 Mateusz Piątkowski

 Paweł Zieliński

 Paweł Zieliński

 Kornel Osyra

Paweł Ptak

Zbieranie autografów od zawodników Nice 1 ligi na pewno nie jest spełnieniem marzeń żadnego kolekcjonera, lecz ja możliwość tę bardzo sobie cenię, gdyż niejednokrotnie w szeregach pierwszoligowców znajdują się bardzo dobrzy zawodnicy, a jak jak wiadomo o autografy proszę tylko tych z przeszłością w Ekstrakalsie lub w innej zagranicznej lidze. Tak, wiem...niczym typowy Janusz. :D

Jednym z zespołów na którego przyjazd do Mielca co roku wyczekuję najbardziej jest Miedź Legnica, gdzie gra wielu znakomitych piłkarzy. Nazwiska Łobodziński i Garguła mówią same za siebie, a autografy od tych Panów możecie zobaczyć klikając -----> tutaj, kiedy to zagościłem w hotelu w poprzednim sezonie.

Tym razem jednak z powodu braku czasu pozostało mi zbieranie tuż po meczu, a jak wiadomo dostać się pod autobus nigdy nie jest łatwo, biorąc pod uwagę liczną ochronę i policję.
Przeskakiwanie przez płot choć zawsze skuteczne nieco mi się już jednak znudziło i mam nadzieję, że nie z powodu starzenia się.
Obecnie wchodzę na parking bramą główną i o dziwo jeszcze nikt się do mnie o to nie przyczepił, lecz jestem tam tak częstym gościem, że chyba wszyscy myślą, że tak powinno być. :)

Jak widzicie powyżej niektórych zawodników po prostu nie zbierałem, gdyż posiadałem ich podpisy z zeszłego roku, więc tym razem pozostało odnotować obecność tych nowych, lub po prostu dozbierać resztę. Z tym problemu nie było najmniejszego, gdyż Miedź w Mielcu wywalczyła punkt, co bardzo zbliżyło ich do awansu, więc zawodnicy byli w dobrych humorach. Dodatkowo zrobiłem sobie fotkę z Łukaszem Gargułą, gdyż ta z poprzedniego sezonu była niestety nieco zamazana.
Ciekawostką jest fakt, że w zespole z Legnicy występuje brat Piotrka Zielińskiego - Paweł. Co prawda Miedź to jeszcze nie Napoli, ale kto wie co będzie po awansie. :)

Zapraszam Was do zakładki wymiana, gdzie znajdziecie te jak i inne podpisy.

Koniec końców jak zapewne wiecie Miedź bardzo pewnie wywalczyła awans do Ekstraklasy, a ja jestem bardzo ciekaw jak zaprezentują się na najwyższym szczeblu rozgrywkowym w naszym kraju.

3 komentarze:

  1. Gratuluję
    http://jamesautographs.blogspot.com/2018/06/593-diogo-jota.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki!
    http://abautographscollection.blogspot.com/2018/06/295-grzegorz-lato.html

    OdpowiedzUsuń