piątek, 15 czerwca 2018

Stanislav Macoveev + koszulka






Dziś autograf od zawodnika z którym znam się już od kilku dobrych lat, kiedy to ten występował jeszcze w 1-ligowym Czuwaju Przemyśl.

W ostatnim czasie kariera "Staszka" nabrała jednak bardzo szybkiego tempa i po występach w najwyższej klasie rozgrywkowej w barwach Piotrkowianina, przyszedł czas na powołanie do seniorskiej Reprezentacji Polski.

W naszym kraju dobrych środkowych rozgrywających jak na lekarstwo, w związku z czym pewne było, że już niedługo Piotrków Trybunalski stanie się dla Makoveeva po prostu "za mały", i rzeczywiście, po zawodnika zgłosił się Chrobry Głogów.

Na Dolny Śląsk Stanislav przeniesie się już od nowego sezonu, lecz teraz skupmy się na tym, który niedawno się zakończył, gdyż właśnie podczas jednego z meczów rozgrywek 2017/2018 po krótkiej rozmowie zapytałem o możliwość podarowania koszulki, kiedy to rozgrywki dobiegną końca.
W odpowiedzi usłyszałem "Jak dla Ciebie to nie ma problemu" i tak oto koszulka była już u mnie przed końcem sezonu, za co jestem "Staszkowi" niezmiernie wdzięczny, gdyż jest to niezmiernie sympatyczny zawodnik, którego nie da się nie lubić.


Koszulka niestety nie jest jeszcze podpisana, gdyż dotarła ona do mnie poprzez pośrednika, lecz zaległości te na pewno nadrobię niebawem.

Oczywiście jak sami widzicie do mojej kolekcji trafiły również podpisane fotki i serdecznie zapraszam Was do zakładki wymiana, gdzie znajdziecie te, jak i inne podpisy.

5 komentarzy: