piątek, 14 września 2018

MMTS Kwidzyn

 Krzysztof Szczecina

 Krzysztof Szczecina

 Krzysztof Szczecina

 Krzysztof Szczecina

 Adrian Nogowski
 Adrian Nogowski

 Adrian Nogowski

 Kacper Adamski
 Kacper Adamski

 Kacper Adamski

 Bartosz Janiszewski
 Bartosz Janiszewski

 Michał Potoczny

 Andrzej Kryński
 Przemysław Rosiak



Wystartował nowy sezon PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych, a więc i na mojego bloga wracają podpisy od szczypiornistów.
Na pierwszy ogień idą więc zawodnicy MMTS-u Kwidzyn z którym to na inaugurację ligi mierzyła się "moja" Stal Mielec.

Kwidzynianie w trakcie poprzedniego sezonu mięli sporo problemów finansowych, i z klubu zaczęli odchodzić kluczowi zawodnicy. Na szczęście czarne demony udało się odgonić, a w przerwie wakacyjnej w biurach klubu nie próżnowano, gdyż ściągnięto naprawdę bardzo dobrych graczy, dzięki czemu MMTS nie stracił wiele na wartości, i nadal jest jednym z lepszych klubów w naszej lidze, na pokładzie z kilkoma reprezentantami Polski.

Mnie podwójnie cieszy jednak fakt pozyskania kolejnej koszulki, a tym razem sprezentował mi ją Michał Peret, którego żona jest z Mielca i nie ukrywam, że ten fakt zdecydowanie mi pomógł...

Zapraszam do zakładki wymiana, gdzie znajdziecie sporo podpisów od piłkarzy ręcznych i nie tylko.

3 komentarze: