czwartek, 20 września 2018

Podbeskidzie Bielsko-Biała

 Rafał Leszczyńśki
 Rafał Leszczyńśki
 Łukasz Sierpina

 Łukasz Sierpina

 Filip Modelski

 Filip Modelski

 Adrian Rakowski
 Adrian Rakowski
 Mavroudis Bougaidis

 Mavroudis Bougaidis

 Mavroudis Bougaidis

 Aleksander Komor
 Guga Palavandishvili

 Guga Palavandishvili

 Kamil Wiktorski
 Paweł Moskwik

 Dominik Jończy

 Miłosz Kozak

 Valerijs Sabala

 Przemysław Płacheta

Krzysztof Brede

Autografowy Janusz z Mielca wcześniej czy później i tak dopadnie każdą drużynę grającą w Nice 1. lidze, i nie inaczej jest z Podbeskidziem Bielsko-Biała, które moją ofiarą stało się dopiero podczas trzeciej wizyty na Podkarpaciu. Niestety podczas wcześniejszych odwiedzin nie pozwolił mi na to czas, i muszę się przyznać, że ostatnio takich przeszkód mam coraz więcej, ale ja się nie poddaję!

Powyższe autografy po raz kolejny zbierałem pod autokarem, tuż po zakończonym meczu. Oczywiście wizyta w hotelu była by o wiele bardziej komfortowa, i jestem całkowitym zwolennikiem takiego rozwiązania, lecz niestety na taką wycieczkę nie pozwolił mi...czas. Tak oto ponownie przyszło mi się bawić w detektywa pod autokarem, gdyż uwierzcie, ale nie jest łatwo rozpoznawać zawodników, gdy Ci idą z kapturem na głowie po nieoświetlonym parkingu, a taki właśnie jest pod stadionem w Mielcu.

Koniec końców wszystko się udało, a na fotkach ponownie podpisali się tylko zawodnicy mający coś wspólnego z najwyższą klasą rozgrywkową, nie tylko tą w Polsce.
No mówiłem przecież, ze typowy Janusz... ;)

Zapraszam Was do zakładki wymiana, gdzie znajdziecie sporo autografów, nie tylko z 1. ligi.

6 komentarzy: