poniedziałek, 25 lutego 2019

Jerzy Dudek





Dziś autografy z których niezmiernie się cieszę, gdyż ich autorem jest bohater finału Ligi Mistrzów z 2005 roku - Jerzy Dudek!

Myślę, że nie ma sensu abym przybliżał co wydarzyło się podczas tamtego meczu, gdyż chyba każdy doskonale zdaje sobie z tego sprawę, w związku z czym skupię się na tym aby powiedzieć Wam jak zdobyłem powyższe podpisy, gdyż odpowiedzialny był za to brat Jurka - Darek.

Dwa lata temu Termalica Bruk-Bet Nieciecza do sezonu przygotowywała się w Woli Chorzelowskiej nieopodal Mielca. Była to dla mnie świetna okazja do pozbierania autografów i nie tylko, gdyż udało mi się wtedy zdobyć min. rękawice od Jana Muchy, o czym możecie przeczytać klikając -----> tutaj.


W sztabie szkoleniowym zespołu z Niecieczy znajdował się wtedy właśnie Dariusz Dudek od którego rzecz jasna również wziąłem autograf, lecz w ostatni dzień obozu podszedłem do niego po raz kolejny z zapytaniem, czy byłaby możliwość przekazania listu jego bratu. Pan Darek się zgodził, ale postawił jeden warunek. Tak bardzo spodobały mu się jego zdjęcia na których mi się podpisywał, że poprosił czy abym nie mógł mu ich przesłać. Ja oczywiście również się zgodziłem, więc teraz pozostało już tylko czekać na list zwrotny od 60 - krotnego Reprezentanta Polski i zawodnika min. Liverpoolu i Realu Madryt.

Miesiące mijały, a w skrzynce nadal były pustki. Po jakimś roku całkowicie już zwątpiłem i kiedyś nawet zbierając autografy Zagłębia Sosnowiec, gdzie pierwszym trenerem był właśnie Dariusz Dudek, nie podchodziłem i nie pytałem co z moim listem, gdyż byłoby to po prostu głupie. Jakie było moje zaskoczenie kiedy pewnego dnia w skrzynce zobaczyłem kopertę zwrotną. Kompletnie nie wiedziałem co w niej jest, a gdy ja otworzyłem moim oczom ukazał się ten bardzo przyjemny widok.

Jeden z autografów Jurka idzie na wymianę, więc zapraszam do zakładki o tej właśnie nazwie.

7 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    https://paulin10.blogspot.com/2019/02/198-michael-carrick-po-raz-2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2019/02/383-arleta-podolak.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ;)
    pabloautographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje !
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2019/02/488-sebastien-haller.html

    OdpowiedzUsuń