sobota, 21 maja 2016

Asseco Resovia Rzeszów

Julien Lyneel


 Fabian Drzyzga

 Dawid Dryja

 Dawid Dryja

 Lukas Tichacek

Dominik Witczak

Jeśli regularnie odwiedzacie mojego bloga to zapewne wiecie, że obszerna notka opisująca wyprawę do Rzeszowa po autografy zawodników Resovii już tu kiedyś gościła, a jeśli jej nie czytaliście to możecie nadrobić te zaległości klikając -------> tutaj.

Tym razem celem nie byli jednak podopieczni Andrzeja Kowala, a zawodnicy ZAKSY, którzy przyjechali do Rzeszowa na ostatni mecz, gdzie po wyśmienitym dla nich sezonie zdobyli Mistrzostwo Polski.

Autografy kędzierzynian udało mi się zebrać po zakończeniu ich treningu, o czym możecie przeczytać klikając -------> tutaj, zaś rzeszowian "przy okazji" kilkanaście minut wcześniej, podczas gdy przygotowywali się do swoich zajęć. Nie było z tym najmniejszego problemu, gdyż siadali oni na trybunach zaledwie kilka rzędów niżej niż ja.


Mimo, że posiadam już w swojej kolekcji autografy wszystkich zawodników byłego już mistrza naszego kraju, to jednak niedawno znalazłem nowe fotki, które mi się spodobały i postanowiłem je wywołać, podpisali się na nich: Julien Lyneel, Fabian Drzyzga, Dawid Dryja, Lukas Tichacek oraz Dominik Witczak. Francuza i Dominika już niestety w Rzeszowie nie ma, gdyż po sezonie zakończyli swoją przygodę z Resovią.

W zakładce "wymiana" znajdziecie wiele autografów siatkarzy Resovii, więc serdecznie zapraszam.

Publikując tę oto notkę oficjalnie już mogłem dołączyć przedstawione powyżej podpisy do spisu moich autografów, który dostępny jest w zakładce "Moja Kolekcja" i tym samym pękła magiczna liczba 100, a przypomnę, że jeszcze kilka miesięcy temu podpisów w moim zbiorze autografów związanych z tą dyscypliną było zaledwie...3.

7 komentarzy: