niedziela, 5 sierpnia 2018

Cracovia Kraków

 Michał Probierz

 Michał Probierz

 Michał Probierz

 Michał Probierz

 Michał Probierz

 Maciej Palczewski

 Grzegorz Kurdziel

 Michal Pesković

 Michal Pesković

 Michal Pesković

 Adam Wilk

 Adam Wilk

 Krzysztof Piątek

 Krzysztof Piątek

 Krzysztof Piątek

 Krzysztof Piątek

 Nicolai Brock-Madsen

 Nicolai Brock-Madsen

 Nicolai Brock-Madsen

 Nicolai Brock-Madsen

 Nicolai Brock-Madsen

 Sergei Zenjov

 Sergei Zenjov

 Sergei Zenjov

 Oleksii Dytiatiev

 Oleksii Dytiatiev

 Oleksii Dytiatiev

 Michał Helik

 Michał Helik

 Miroslav Covilo

 Miroslav Covilo

 Kamil Pestka

 Kamil Pestka

Antonini Culina

 Antonini Culina

 Niko Datković

 Niko Datković

 Milan Dimun

 Milan Dimun

 Diego Ferraresso

 Diego Ferraresso

 Javi Hernandez

 Javi Hernandez

 Michal Siplak

 Michal Siplak

 Sylwester Lusiusz

Daniel Pik

Ostatnio opisywałem Wam zbieranie Sandecji Nowy Sącz, która z przymusu swój przedostatni mecz w Ekstraklasie z Cracovią musiała rozegrać w Mielcu. Przeczytacie o tym klikając -----> tutaj.
Obiecałem Wam wtedy, że już niedługo opis "polowania" właśnie na zawodników z Krakowa, więc czas słowa dotrzymać.

Największym problemem było dla mnie ustalenie, czy Cracovia będzie spała w Mielcu, czy może na mecz przyjadą prosto z Krakowa. Widząc wieczorne zdjęcia z treningu na ich stadionie uznałem, że na pewno sztab "pasów" wybrał wariant drugi. W godzinach wieczornych ukazał się jednak artykuł na stronie Cracovii, gdzie napisane było: "Po treningu zawodnicy wyruszyli do Mielca...". 

Z samego rana objeździłem więc wszystkie hotele w mieście, i niestety nie przyniosło to wyczekiwanego efektu. Do głowy przyszedł mi jeszcze jeden z hoteli poza Mielcem, lecz tam nie chciało mi się jechać na darmo, więc wolałem to sprawdzić. Z pomocą przyszedł niezawodny Instagram, na którym po prostu prześledziłem InstaStory większości zawodników, i w końcu trafiłem w dziesiątkę. Trzeba było, więc wsiąść w auto i przejechać kilka kilometrów.


Po dojechaniu do celu, moim oczom ukazał się autobus, który utwierdził mnie w przekonaniu, że jestem we właściwym miejscu. Co prawda kiedyś już zbierałem tutaj Termalike, lecz było to przed hotelem, więc nie wiedziałem, czy czekanie na zawodników w środku będzie możliwe. Jak zawsze w takich przypadkach podszedłem do recepcji i poinformowałem o swoich zamiarach. Dwie Panie popatrzył na siebie, jedna zaczęła kręcić nosem, lecz druga odpowiedziała OK, więc usiadłem na wygodnej, skórzanej kanapie.

Nie czekałem zbyt długo, i z windy wyszedł pierwszy z zawodników. Potem był już efekt domina, lecz piłkarze najpierw szli do autobusu zostawić torby, a następnie wracali na odprawę, by na koniec po raz kolejny wsiąść do autobusu, więc szans na podpisanie zdjęć było sporo. Najbardziej zależało mi rzecz jasna na grafach Michała Probierza i przede wszystkim Krzyśka Piątka, o którego odejściu za granicę mówiło się już coraz głośniej.
Plan udało się wykonać, a i wspólne fotki stały się faktem. Niestety do pełni szczęścia zabrakło mi 3-4 zawodników, w związku z czym po meczu udałem się pod autokar.


Pod główną bramą parkingu stało wielu chętnych, którzy jednak zniechęcali się słowami ochrony o braku możliwości wejścia pod autokar. Ja jednak wiedziałem, że za jakieś 20 minut. gdy tylko pod stadionem się przerzedzi, ochroniarze po prostu spakują się i pojadą do domu, więc pozostało tylko cierpliwie czekać. 
Tak jak przypuszczałem, po kilkunastu minutach znalazłem się pod autobusem i dokończyłem podpisywanie fotek.

Zapraszam Was do zakładki wymiana -----> tutaj.
Wspólne zdjęcia z zawodnikami zobaczycie klikając-----> tutaj.

4 komentarze:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2018/08/325-katarzyna-piekart.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki!
    http://abautographscollection.blogspot.com/2018/08/315-alexandre-pato.html

    OdpowiedzUsuń