czwartek, 22 września 2016

ZTR Zaporoże






Jeżeli śledzicie mojego bloga na bieżąco, to zapewne pamiętacie notki, gdzie główna rolę odgrywały autografy Górnika Zabrze i Tatrana Presov, które to drużyny przyjechały do Mielca na Memoriał im. Antoniego Weryńskiego.
Jeśli jednak chcecie to sobie przypomnieć to zapraszam pod poniższe linki.
Górnik Zabrze -----> tutaj.
Tatran Presov ------> tutaj.

Zaporoże to ostania czwarta drużyna (udział wziął oczywiście jeszcze gospodarz SPR Stal Mielec), która uzupełniła obsadę towarzyskiego turnieju, jako wicemistrz Ukrainy i uczestnik pucharu EHF (odpowiednik piłkarskiej Ligi Europy).

Największymi gwiazdami ZTR-u są...trenerzy, a pierwszym szkoleniowcem jest Witalij Nat, 75-krotny reprezentant naszych wschodnich sąsiadów oraz zawodnik min. takich klubów Jak VIVE Targi Kielce, Orlen Wisła Płock oraz Górnik Zabrze.

Jako, że w mieleckim klubie pełnię pewne funkcje, to Witalija miałem już okazję poznać kilka lat temu, a jako, że relacje pomiędzy oboma klubami są bardzo dobre, to wraz z inną osobą z mieleckiego zespołu zostaliśmy zaproszeni przez trenera Nata dzień przed turniejem do hotelu na powitalną kawę.
To właśnie wtedy były reprezentant Ukrainy pytając o moje hobby powiedział mi, że drugi trener jego zespołu - Oleksandr Ryezanov jest Mistrzem Olimpijskim z Montrealu z 1976 roku, który to tytuł zdobywał z ZSRR.
Oczywiście takiej okazji nie mogłem przepuścić i musiałem wywołać zdjęcia, na co miałem sporo czasu, gdyż turniej był dwudniowy.

Kiedy w jego ostatni dzień poprosiłem trenera Ryezanova o podpisy jednocześnie przypominając Montreal był zdziwiony, że ktoś o tym pamięta i widać było po nim, że bardzo mu z tego powodu miło. Oczywiście nie przyznałem się, że gdyby nie trener Nat, to bym o tym nie wiedział i chyba się opłacało, gdyż złoty medalista z 1976 roku kazał mi chwileczkę poczekać, po czym udał się do szatni przynosząc mi klubowy proporczyk. Na nim również poprosiłem o autograf.

Mimo zakończenia turnieju okazało się, że ZTR pozostanie w Mielcu jeszcze przez kilka dni trenując na miejscu, co było spowodowane tym, że wicemistrzowie Ukrainy cały okres przygotowawczy spędzają w Polsce.



Na wymianę wędruje jedno zdjęcie Oleksandra Ryezanova oraz takie samo jak powyżej Witalija Nata, które już wcześniej miałem w swojej kolekcji.

Rzecz jasna z nie omieszkałem od zrobienia sobie wspólnych fotografii, które możecie zobaczyć klikając -----> tutaj.

4 komentarze:

  1. Gratuluję. Zapraszam do mnie http://autografyjr.blogspot.com/2016/09/janusz-laskowski.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    Zapraszam: http://ola-zbiera-autografy.blogspot.com/2016/09/153-157-kubacki-hula-mietus-muranka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :))
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2016/09/akredytacja-philippa-aschenwalda.html
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2016/09/86-tilen-bartol.html

    OdpowiedzUsuń